Midweek aan Zee
Domein Rietvelde (Nieuwpoort), ma 15/9 (11u30) t.e.m. vrij 19/9/2025 (15u30)
Een vakantie aan zee in een gezellige en uiterst comfortabele vakantiewoning! Ben je eerder sportief aangelegd en hou je van wandelen of fietsen? Of kies je liever voor een rustige activiteit met een creatief of cultureel tintje? Je zal ongetwijfeld je gading vinden in het activiteitenprogramma dat ons team opstelt!
- Volwassenen tot 65 jaar (geboren vanaf 1960 t.e.m. 2006)
- 15 deelnemers
- We overnachten in de vakantiewoningen van Domein Rietvelde in Nieuwpoort, op 5 km van de zee. De woningen zijn van voorzien alle comfort en luxe, met een ruime tuin.
- Je deelt een slaapkamer met 1 andere deelnemer. Een individuele kamer is voor enkele deelnemers mogelijk, mits toeslag.
- Er gaan in 8 begeleiders mee (3 professionele thuisbegeleiders, 3 vrijwilligers en 2 kookvrijwilligers)
- Eigen vervoer van en naar Domein Rietvelde
Kostprijs: €525 all-in
- Deze prijs is inclusief begeleiding, overnachting, maaltijden, activiteiten en verzekering lichamelijke ongevallen.
- Toeslag voor een individuele kamer bedraagt €50.
- Vervoer van en naar Nieuwpoort en consumpties ter plaatse zijn niet in de prijs inbegrepen (behalve koffie, thee en water tijdens de maaltijden).
- De Liga Autisme Vlaanderen kan je een attest van deelname bezorgen (mutualiteit, OCMW).
Deelnamevoorwaarden
Het is belangrijk dat je aan alle deelnamevoorwaarden voldoet; lees deze dus goed na. Je kan ze hier terugvinden.
Registreren/inschrijven
Omdat we iedereen evenveel kans willen geven om mee op reis te gaan en we de mensen heel wat ‘inschrijvingsstress’ willen besparen, werken we met een aanmeldingsperiode. Dit betekent dat je gedurende deze periode rustig de tijd hebt om je te registreren voor de midweek. De aanmeldingsperiode loopt t.e.m. 16 januari 2025.
Aanmeldingen vanaf 17 januari 2025 worden verwerkt volgens chronologie van inschrijven.
Wat gebeurt er na je inschrijving?
-
- Om je inschrijving definitief te maken, ontvang je van ons een betalingsuitnodiging. Je krijgt 14 dagen de tijd om de betaling in orde te brengen. Doe je dit niet binnen deze termijn, dan vervalt jouw plaats.
- Kennismakingsgesprek: Tussen maart en mei wordt er een kennismakingsgesprek met een begeleider gepland. Tijdens dit gesprek kan je eventueel de vragen stellen die je nog hebt en kan er besproken worden welke individuele noden je hebt (vb. op vlak van eten, medicatie, rustmomenten,…). Zo kunnen de nodige aanpassingen op maat voorzien worden.
- Online infosessie: Op dinsdag 10 juni 2025 van 20u tot 21u vindt een online infosessie plaats waarbij het begeleidingsteam, het programma, de locatie, de praktische afspraken… worden voorgesteld aan de deelnemers.
- Infobundel: Ten laatste 14 dagen voor de startdatum van het initiatief ontvang je een infobundel met alle praktische informatie.
- Telefonisch contact kort voor het initiatief: In de week voorafgaand aan het initiatief zal één van de begeleiders telefonisch contact met je opnemen om nog een aantal praktische zaken met je door te nemen (bv. wijzigingen in medicatie, eventuele vragen na het ontvangen van de infobundel…).